رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در حادثه تصادفی که صبح امروز در مسیر غرب به شرق بزرگراه زین الدین رخ داد راننده کامیون جان خود را از دست داد.

بی احتیاطی راننده کامیون به قیمت از دست دادن جانش تمام شد

سلامت نیوز: رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در حادثه تصادفی که صبح امروز در مسیر غرب به شرق بزرگراه زین الدین رخ داد راننده کامیون جان خود را از دست داد.
                                                     
         
به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان سرهنگ احسان مؤمنی اظهار داشت: ساعت ۵:۵۰ دقیقه صبح امروز در مسیر غرب به شرق بزرگراه زین‌الدین بعد از پل امام علی (ع) تصادفی رخ داد که متاسفانه طی آن یک نفر جان خود را از دست داد.

وی گفت:در این تصادف یک دستگاه کامیونت ایسوزو به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده به قسمت عقب یک کامیون بنز که در حاشیه بزرگراه توقف نموده برخورد می‌کند؛ که در اثر شدت جراحات وارده، راننده کامیونت که مردی حدوداً ۲۳ ساله بوده در محل حادثه فوت می‌کند.

مؤمنی به رانندگان توصیه کرد: در هنگام توقف در حاشیه بزرگراه‌ها از علایم ایمنی و هشدار دهنده در پشت خودرو استفاده نمایند و درصورت خستگی و خواب آلودگی از رانندگی پرهیز کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha