وزیر آموزش و پرورش درباره اقدامات این وزارتخانه پس از مصوبه مجلس مبنی بر تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس توضیحاتی ارائه کرد.

مجلس برای معلمان حق‌التدریس چه خواهد کرد؟

سلامت نیوز:وزیر آموزش و پرورش درباره اقدامات این وزارتخانه پس از مصوبه مجلس مبنی بر تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آرمان ،سیدمحمدبطحایی در پاسخ به اینکه اقدامات آموزش و پرورش پس از مصوبه مجلس مبنی بر تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس و پیش دبستانی چه خواهد بود، گفت: این موضوع به شورای نگهبان بستگی دارد که چه زمانی این قانون را تصویب کرده و آن را به آموزش و پرورش ابلاغ کند. پیش از این در مرداد 97 عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از تعیین تکلیف بیش از ۶۰ هزار نیروی حق‌التدریس و آموزشیار نهضتی با تصمیم اخیر مجلس خبر داده بود. ناصر شریفی گفته بود: مجلس در تصمیمی بسیار مهم به این مصوبه رأی قاطعی داد. این معلمان سال‌ها با حداقل حقوق در محروم‌ترین مناطق کشور صادقانه مشغول کار بودند و هرگز به علت کمبود‌ها کم‌کاری نداشتند. با این تصمیم مجلس 42 هزار نفر نیروهای حق‌التدریس خرید خدمات آموزشی و پیش دبستانی و 19 هزار و 500 نفر آموزشیاران نهضت سواد آموزی تعیین تکلیف شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha