سلامت نیوز :معاون بهداشتی وزارت بهداشت از پیوستن 14 دانشگاه علوم پزشكی تیپ یك به سامانه مدیریت ارتباطات مردمی ستاد فوریت‌های سلامت محیط و كار خبر داد.

به گزارش ایسنا، دكتر مصداقی‌نیا با اعلام این خبر گفت: سامانه مدیریت ارتباطات مردمی  از نیمه دوم مهر 1388 در ستاد فوریت‌های سلامت محیط و كار این معاونت با كد تلفن 09678 با هدف رسیدگی مناسب به اخبار مردمی در زمینه بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای به صورت پایلوت در استان تهران آغاز به كار كرد و در طول این مدت، ضمن ثبت و رسیدگی به بیش از 13000 خبر مردمی، مشكلات و نیازهای مدیریتی آن استخراج و مرتفع شد.

وی افزود: با توجه به نیاز سایر دانشگاه‌های علوم پزشكی كشور جهت اتصال به سامانه و یك پارچه كردن ثبت و رسیدگی به اخبار مردمی، 14 دانشگاه علوم پزشكی تیپ یك انتخاب و در تاریخ 17 اسفند سال 89 به مسئولین ستاد فوریت‌ها و كارشناسان مرتبط آموزش داده و مقرر شد در سال جدید ارتباط آنان با سامانه برقرار شود.

به گزارش وب‌دا، معاون بهداشتی وزیر بهداشت در پایان گفت: طبق برنامه ریزی به عمل آمده درخصوص مابقی دانشگاه‌ها نیز در دو نوبت در سال آتی برنامه مشابه به اجرا درخواهد آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha