پلیس راهور ناجا جهت تسهیل در تردد هموطنان در جاده‌های برون‌شهری، با توجه به روز‌های پایانی هفته تمهیدات ترافیکی خاصی را اجرا خواهد کرد.

محدودیت‌های ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور در تعطیلات پایان هفته

سلامت نیوز: پلیس راهور ناجا جهت تسهیل در تردد هموطنان در جاده‌های برون‌شهری، با توجه به روز‌های پایانی هفته تمهیدات ترافیکی خاصی را اجرا خواهد کرد.
                           
به گزارش  سلامت نیوز به نقل از  میزان، با توجه به روز‌های پایانی هفته، پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جهت تسهیل در تردد هموطنان در جاده‌های برون شهری، تمهیدات ترافیکی خاصی را به مرحله اجرا گذاشته است.

محدودیت‌های ترافیکی از روز سه شنبه ۲۹ آبان الی روز دوشنبه ۵ آذرماه ۹۷ به شرح ذیل اجرا خواهد شد:

۱-تردد موتورسیکلت: از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۸/۳۰ الی ساعت ۶ روز دوشنبه مورخ ۹۷/۰۹/۰۵از محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره-تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲-محور کرج- چالوس

الف-تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس ممنوع است.

ب. -تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۷/۰۹/۰۲از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

پ-تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۹/۰۴ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

۳-محور هراز

الف-تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز ممنوع است.

ب-تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۸/۳۰ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ۹۷/۰۹/۰۱و ۹۷/۰۸/۰۲ و از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز شنبه مورخ ۹۷/۰۹/۰۳ و از ساعت ۶ الی ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۹/۰۴ و همچنین از ساعت ۶ الی ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه مورخ ۹۷/۰۹/۰۵ از محور هراز ممنوع است.

پ-تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۷/۰۹/۰۲از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز با اعلام مامورین مسقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) تردد انواع وسایل نقلیه بصورت یکطرفه خواهد بود.

ج-تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت۱۴ الی ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۹/۰۴ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز با اعلام مامورین مسقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) تردد انواع وسایل نقلیه بصورت یکطرفه خواهد بود.

۴. محور تهران-فیروزکوه -قائم شهر و بالعکس

تردد کلیه تریلی‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۹/۰۴ در محور فوق ممنوعاست.

۵. محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس

تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز پنجشنبه مورخ ۹۷/۰۹/۰۱ و همچنین از ساعت ۶ الی ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۹/۰۴ در محور فوق ممنوع است.

۶. محور آستارا -اردبیل و بالعکس

تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز پنجشنبه مورخ ۹۷/۰۹/۰۱ و همچنین از ساعت ۶ الی ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۹/۰۴ در محور فوق ممنوع است.

۷-باند رفت محور سلفچگان -قم (به سمت قم)

تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶ الی ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۹/۰۴ در محور فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین اتوبان ساوه به سمت تهران است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha