سلامت نیوز :دومین کنگره سلامت دهان و اپیدمیولوژی همزمان با هفته سلامت و با حضور بیش از ۸۰۰ دندانپزشک از سراسر کشور، از ۲۴ تا ۲۶ فروردین ماه سال ۹۰ در محل دانشکده دندانپزشکی تهران برگزار می‏شود.

 دكتر حسین حصاری دبیر اجرایی این کنگره هدف از برپایی آن را آشنایی جامعه دندانپزشکی کشور با اهداف و ابعاد سلامت دهان و اپیدمیولوژی بیماری های دهان و دندان و روش های پیشگیری از بیماری های دهان و دندان ذکر کرد.

وی افزود: آشنایی با ابعاد دندانپزشکی مبتنی بر شواهد، آشنایی با دیدگاه های پیشگیری در دندانپزشکی، آشنایی با تازه های پوسیدگی شناسی و برنامه های ارتقای سلامت دهان و دندان از دیگر اهداف اختصاصی این کنگره است .

دكتر حصاری تصریح كرد: سخنرانانی از سازمان جهانی بهداشت (WHO) از جمله پروفسور رامون بائز، پروفسور یورما ویرتانن و پروفسور سیسکوهونکالا برای ارایه آخرین روش های نوین در سلامت دهان و اپیدمیولوژی دندانپزشکی حضور دارند.

دبیر اجرایی این كنگره از برگزاری ۱۱ پانل علمی در این کنگره خبر داد و اظهار داشت: دندانپزشکی مبتنی بر شواهد، تفکر نقادانه در آموزش و پژوهش دندانپزشکی، دیدگاه های پیشگیری در دندانپزشکی، دندانپزشکی در گروه های خاص، تازه های پوسیدگی شناسی، برنامه های ارتقای سلامت دهان و دندان و مطالعات سیستم های سلامت دهان و دندان از موضوعات مورد بررسی در این کنگره است.

وی افزود: این کنگره دارای ۱۲ امتیاز بازآموزی مداوم است و در بخش جنبی این کنگره چهار برنامه بازآموزی مدون که هر یک دارای پنج امتیاز هستند ، برگزار می شود .

دكترحصاری گفت: این کنگره توسط دانشکده دندانپزشکی تهران، اداره سلامت دهان و دندان و انجمن سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی از ۲۴ تا ۲۶ فروردین ماه ۹۰ در ساختمان جدید دانشکده دندانپزشکی تهران که جدیدا افتتاح شده و از تجهیزات و امکانات پیشرفته ای برخوردار است، برگزار می‏شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha