رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به لغزنده بودن سطح راه‌های استان کرمانشاه، از تشدید ترافیک سنگین در ورودی‌های پایتخت به دنبال بارش باران خبر داد.

لغزنده بودن سطح راه‌های استان کرمانشاه/ تشدید ترافیک در ورودی‌های پایتخت به دنبال بارش باران

سلامت نیوز:رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به لغزنده بودن سطح راه‌های استان کرمانشاه، از تشدید ترافیک سنگین در ورودی‌های پایتخت به دنبال بارش باران خبر داد.
  

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم،سرهنگ نادر رحمانی  درباره آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: در ارتفاعات کرج ـ چالوس شاهد بارش برف و در محورهای استانهای اردبیل، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، کرمان، کردستان، کرمانشاه، گیلان و مازندران و برخی از محورهای استان اصفهان مانند کاشان ـ اصفهان شاهد بارش باران هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به باز بودن تمامی محورهای مواصلاتی اصلی به شهرهای سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین، خاطرنشان کرد: سطح راه‌های استان کرمانشاه لغزنده است و یگانهای امدادی که قصد عزیمت به این مناطق دارند، باید به لغزنده بودن جاده‌ها توجه داشته باشند.

وی تصریح کرد: مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید برای راننده در اکثر محورهای اردبیل، محور قزوین ـ رشت، گردنه کوهین و محور بوئین‌زهرا در استان قزوین، محور رزن ـ آوج و گردنه اسدآباد در استان همدان، محورهای هراز، فیروزکوه و کیاسر ـ سمنان در استان مازندارن، محور بجنورد ـ آشخانه در استان خراسان شمالی و محور ایلام ـ مهران در استان ایلام وجود دارد.
 

رحمانی با اشاره به ترافیک سنگین در ورودی کلان‌شهر تهران، متذکر شد: آزادراه کرج ـ تهران، جاده مخصوص و جاده قدیم کرج ـ تهران ترافیک سنگینی دارد و بارش باران این ترافیک را تشدید کرده است همچنین در محورهای پاکدشت ـ تهران، شهریار ـ تهران، ساوه ـ تهران نیمه‌سنگین و در آزادراه تهران ـ قم در هر دو مسیر پرحجم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha