مدیر کل دفتر پایش سازمان هواشناسی گفت: پیش بینی های هواشناسی نشان می دهد طی فردا و پس فردا شهرهای صنعتی و کلانشهرها افزایش غلظت آلاینده های جوی را خواهند داشت که کیفیت هوا را تحت تاثیر قرار می دهد.

افزایش غلظت آلاینده ها پیش روی شهرهای صنعتی

سلامت نیوز:  مدیر کل دفتر پایش سازمان هواشناسی گفت: پیش بینی های هواشناسی نشان می دهد طی فردا و پس فردا شهرهای صنعتی و کلانشهرها افزایش غلظت آلاینده های جوی را خواهند داشت که کیفیت هوا را تحت تاثیر قرار می دهد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،مسعود حقیقت  افزود: امروز در شرق کشور به ویژه استان های خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی و برخی نقاط یزد بارش ها ادامه دارد و به تدریج این سامانه بارشی از شرق کشور خارج می شود.


وی اظهار داشت: بر این اساس طی سه روز آینده در بیشتر نقاط کشور آسمان صاف و آفتابی خواهیم داشت و در این مدت افزایش نسبی دما را در کشور شاهد خواهیم بود به طوری که امروز و فردا در سواحل دریای خزر و اردبیل افایش دما 4 تا 8 درجه ای رخ می دهد.
حقیقت ادامه داد: از اواخر پنج شنبه بارش پراکنده در غرب سواخل دریای خزر رخ می دهد و روز جمعه سامانه بارشی به غرب و شمال غرب نفوذ و باران در این مناطق آغاز می شود.

*** وضعیت هوای تهران/ گرمترین و سردترین نقاط کشور
مدیر کل دفتر پایش سازمان هواشناسی افزود: در تهران نیز طی دو تا سه رو آینده پدیده خاصی پیش بینی نشده است و فقط انباشت آلاینده ها را خواهیم داشت، کمینه امروز صبح تهران 5 ، بیشینه دیروز 13 بود و امروز نیز به 13 و فردا به 14 درجه می رسد.
حقیقت گفت: راسک با 33 درجه و کوهرنگ در چهارمحال و بختیاری با منفی 10 درجه به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha