قاتل دیوانه‌ای که سه سال قبل کودکی را در خیابان وحدت اسلامی سر بریده بود، مدعی شد توانایی پرداخت دیه مقتول را ندارد.

قاتل دیوانه، سر پسربچه را در خیابانی در مرکز تهران برید!

سلامت نیوز:قاتل دیوانه‌ای که سه سال قبل کودکی را در خیابان وحدت اسلامی سر بریده بود، مدعی شد توانایی پرداخت دیه مقتول را ندارد.



به گزارش سلامت نیوز، ایران نوشت: این حادثه ساعت 2:30 دقیقه ظهر 10 شهریور 94 به بازپرس جنایی و تیم تحقیق اعلام شد. ماجرا از آن قرار بود که سپهر- 10 ساله - برای خرید نان از خانه بیرون رفت. مادر وقتی از دیر برگشتن پسرش نگران شد به کوچه رفت اما ناگهان با جسد سپهر که گردنش را بریده بودند پشت در خانه‌شان روبه‌رو شد. با اعلام موضوع به پلیس تحقیقات از سوی کارآگاهان جنایی به دستور بازپرس سجاد منافی آذر آغاز شد و متهم این پرونده چند روز بعد دستگیر شد.

اشکان در تحقیقات مدعی شد که صدایی به او گفته چاقو را از آشپزخانه بردارد و دست به جنایت بزند.با اعترافات متهم او برای بررسی سلامت روانی به پزشکی قانونی منتقل شد و متخصصان پزشکی قانونی جنون او را تأیید کردند. بدین ترتیب اشکان برای درمان به بیمارستان روانی منتقل شد و پرونده وی برای صدور حکم به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.

از آنجایی که خانواده سپهر درخواست دیه پسرشان را کرده بودند، پرونده برای بررسی این موضوع که متهم توانایی پرداخت دیه را دارد دوباره به شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شد.متهم روز گذشته برای تحقیقات به دادسرا منتقل شد و زمانی که در مقابل بازپرس پرونده قرار گرفت مدعی شد که توانایی پرداخت دیه را ندارد. بدین ترتیب پرونده بار دیگر به دادگاه کیفری ارسال شد.

اشکان در گفت‌وگویی کوتاه درحالی که اشک به چشم داشت گفت: مادرم سال قبل فوت کرد و در مدت سه سالی که در مرکز درمانی هستم حالم بهتر شده و کمتر صداهای موهوم می‌شنوم. اما این اتفاق تلخ همیشه با من است و از کاری که کرده‌ام پشیمانم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha