رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به بیش از 7 هزار نفر به دلیل وقوع سیل و آبگرفتگی در 123 شهر و روستای کشور گفت: امدادرسانی به دلیل این حادثه در 7 استان همچنان ادامه دا رد.

امدادرسانی در 163 شهر و روستا به دلیل وقوع سیل و آبگرفتگی/ 3 مفقودی سیل در گیلان پیدا نشدند

سلامت نیوز:رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به بیش از 7 هزار نفر به دلیل وقوع سیل و آبگرفتگی در 123 شهر و روستای کشور گفت: امدادرسانی به دلیل این حادثه در 7 استان همچنان ادامه دا رد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات در ارتباط با وقوع سیل و آبگرفتی طی هفته گذشته اظهار داشت:  استان‌های همدان، مازندران، هرمزگان، لرستان، گیلان،‌ کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه،‌کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان، خوزستان، خراسان شمالی‌، چهارمحال بختیاری، تهران، بوشهر، اصفهان، ایلام در ا ین مدت درگیر سیل شدند.

وی افزود: بیش از 7 هزار نفر در 163 شهر، روستا و منطقه عشایرنشین امدادرسانی شده و تعداد زیادی مسافر اسکان اضطراری یافتند.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه 3 مفقودی سیل گیلان هنوز اجساد آنها پیدا نشده است گفت: امدادرسانی در ایلام، چهارمحال بختیاری، خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و هرمزگان و همچنین جستجوی مفقودین در گیلان ادامه دارد.

وی بیان داشت: 303 واحد مسکونی تاکنون از آب تخلیه و تعداد زیادی چادر، پتو، موکت، حبوبات،‌ قند، شکر، روغن، چای و بسته غذایی میان حادثه‌دیدگان در این مدت توزیع شده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha