دبیر انجمن متخصص پوست و مو ایران نسبت به استفاده از محصولات بهداشتی و آرایشی که در شیکه های ماهواره ای تبلیغ می شود هشدار داد و گفت: باید به کیفیت این قبیل محصولات شک کرد.

سلامت نیوز : دبیر انجمن متخصص پوست و مو ایران نسبت به استفاده از محصولات بهداشتی و آرایشی که در شیکه های ماهواره ای تبلیغ می شود هشدار داد و گفت: باید به کیفیت این قبیل محصولات شک کرد.
دکتر محمد گلشنی در گفتگو با مهر اظهارداشت: وقتی تبلیغاتی زیادی از یک محصول را می بینیم باید در مورد کیفیت آن شک کنیم.

وی با اشاره به محصولات بهداشتی و آرایشی که در شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شود، افزود: اصولا بی کیفیت ترین محصولات در ماهواره ها تبلیغ می شود. از همین رو باید به کیفیت این قبیل محصولات شک کرد.

گلشنی با تاکید بر استفاده از محصولات بهداشتی و آرایشی دارای مجوز وزارت بهداشت، تصریح کرد: داشتن برچسب وزارت بهداشت بر روی این قبیل محصولات بهترین شاخص برای استفاده از محصولات بهداشتی و آرایشی است که از کیفیت استاندارد و مطلوب برخوردارند.

دبیر انجمن پوست و مو ایران با اشاره به افزایش واردات محصولات بهداشتی و آرایشی، افزود: گرایش به سمت جراحی زیباییی، پلاستیک، کاشت مو و تزریق ژل در جامعه باعث شده که سوءاستفاده در این زمینه نیز زیاد شود به طوریکه محصولاتی وارد کشور می شود که بعضا غیرقابل استفاده هستند.

گلشنی به ژلهای تزریقی که از چین و اوکراین وارد کشور شده است، اشاره کرد و ادامه داد: این ژلها عوارض بسیار زیادی دارد که از جمله می توان به ریزش در زیر پوست و عفونتهای مزمن اشاره داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha