سلامت نیوز : سرپرست معاونت امور اجتماعی وزارت رفاه و تأمین اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پرداخت حق بیمه از سوی افراد در سال جاری همانند سال گذشته است و این در حالی است كه ارائه خدمات بیمه‌ای گسترش می‌یابد.

صمدالله فیروزی در گفت‌و‌گو با  فارس با اشاره اینكه امسال تحول خوبی را در حوزه بیمه‌های اجتماعی شاهد خواهیم بود، اظهار داشت: وزارت رفاه و تأمین اجتماعی در نظر دارد در ادامه فعالیت‌های سال گذشته قشرهای مختلف جامعه را تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی قرار دهد.

وی تصریح كرد: بر اساس آمار و گزارشات رسیده، استقبال قشرهای مختلف هموطنان از چتر حمایتی بیمه‌های اجتماعی قابل توجه بوده است به طوری كه در سال گذشته گروه‌های مختلفی تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی قرار گرفتند.

فیروزی افزود: در سال گذشته 200 هزار كارگر ساختمانی بیمه شدند و امسال نیز همین تعداد بیمه خواهند شدند ضمن اینكه در سال‌های آتی نیز این روند ادامه خواهد داشت.

سرپرست معاونت امور اجتماعی وزارت رفاه و تأمین اجتماعی ادامه داد: بر اساس احكام برنامه پنجم توسعه باید شرایطی در صندوق‌های بیمه فراهم شود تا شاهد پایداری منابع مالی و ارائه خدمات بهتر باشیم.

وی بیان داشت: با توجه به سال دوم اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و منابع حاصل از آن پیش بینی می‌شود در سال جاری افراد بیشتری از خدمات رفاهی و اجتماعی وزارت رفاه بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha