رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرد کلاهبرداری که به عنوان خواستگار چندین زن را در شهر یاسوج اغفال کرده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

کلاهبرداری از ۱۰ زن با شگرد خواستگاری!

سلامت نیوز: رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرد کلاهبرداری که به عنوان خواستگار چندین زن را در شهر یاسوج اغفال کرده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ سعید بالش زر در جمع خبرنگاران گفت: با ارجاع چندین شکواییه و مراجعه حضوری خانم‌های جوانی علیه فردی که از راه خواستگاری دروغین و جلب اعتماد، از آن‌ها کلاهبرداری کرده بود، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد فرد جوانی که مدعی بود مهندس شرکت نفت و دارای چندین مزرعه پرورش ماهی است، از سوژه‌های خود کلاهبرداری و پس از برقراری ارتباط تلفنی و آمد و رفت با خانواده‌ها و جلب اعتماد آن ها، از موقعیت پیش آمده سوء استفاده می‌کند، سپس با دریافت طلا و جواهرات و پول نقد از آن ها، در فرصتی مناسب متواری می‌شود و دیگر جواب گوی تلفن خود نیست که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بالش زر بیان کرد: به دنبال اظهارات مال باختگان و ترسیم چهره فرضی متهم، اقدامات فنی و کارشناسی توسط ماموران انجام و در ادامه مشخص شد متهم مد نظر دارای سوء شهرت است و سوابق متعدد کیفری در زمینه کلاهبرداری در کارنامه خود دارد. این مقام انتظامی در استان خاطرنشان کرد: پس از تحقیقات لازم و پیگیری‌های مستمر و شناسایی محل تردد، با هماهنگی و دریافت دستور مقام قضایی، ماموران در اقدامی غافلگیرانه و سریع متهم را دستگیر کردند و به پلیس آگاهی استان انتقال دادند. رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متهم در بازجویی‌ها به خواستگاری دروغین و کلاهبرداری از ۱۰ زن در یاسوج اعتراف کرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha