دكتر شیبانی گفت: طرح جمع‌آوری داروهای بدون مصرف از منازل توسط شهرداری اقدامی پسندیده و مورد تائید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی است.

سلامت نیوز :دكتر شیبانی گفت: طرح جمع‌آوری داروهای بدون مصرف از منازل توسط شهرداری اقدامی پسندیده و مورد تائید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی است.

معاون غذا و داروی وزارت بهداشت در پاسخ به انتشار برخی اخبار ناقص و متناقض درخصوص این طرح افزود: معاونت غذا و دارو هیچگونه مخالفتی با اجرای این طرح ندارد و در صورتی كه با نظارت كارشناسان این معاونت جمع‌آوری و امحاء داروهای بلا مصرف و تاریخ گذشته به صورت علمی و به درستی اجرا شود آثار و بركات مفیدی برای نظام سلامت در پی خواهد داشت.

دكتر شیبانی با انتقاد از نحوه انتشار خبر و صحیح نبودن تیتر انتخابی توسط یكی از خبرگزاری‌ها تصریح كرد: با وجود آماده نبودن برای انجام مصاحبه دراین خصوص، اصرار خبرنگار این خبرگزاری در شرایط نامناسب باعث شد خبری از قول بنده منتشر شود كه به هیچ وجه مورد تائید نیست.

معاون غذا و دارو تصریح كرد: جمع‌آوری داروهای بدون مصرف از منازل اشكالی ندارد و باید امحاء آن به گونه‌ای صورت پذیرد كه امكان ورود مجدد این داروها به چرخه بازار مصرف وجود نداشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha