سلامت نیوز :رئیس دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی گفت: وزیر بهداشت در دیدار نوروزی با معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی برای پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی تأكید بسیار كرد.

محمدرضا رزاقی در گفت‌وگو با  فارس اظهار داشت:‌ معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی با مرضیه وحید دستجردی، وزیر بهداشت دیدار نوروزی داشتند كه وزیر بهداشت نیز در این دیدار از فعالیت‌ها و اقدامات آموزشی و تحقیقاتی این دانشگاه ابراز خرسندی كرد.

وی گفت: وزیر بهداشت بر اساس اینكه دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی چه قبل و بعد از ادغام با دانشگاه علوم پزشكی ایران جزء دانشگاه‌های تیپ یك ایران به حساب می‌آید تأكید كرد این دانشگاه باید در زمینه‌های مختلف از جمله آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی به رتبه‌های نخست بین‌المللی برسد.

رزاقی بیان كرد: در این دیدار وزیر بهداشت به پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی تأكید كرد كه در این راستا باید این دانشگاه در زمینه پذیرش دانشجوی خارجی برای فارغ‌التحصیلی در رشته‌های PHD خود را ارتقاء دهد.

وی خاطرنشان كرد: دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی در حال حاضر دانشجوی خارجی پذیرش كرده است ولی تعداد این دانشجویان بسیار محدود است كه در این راستا بر اساس دغدغه‌ها و تاكیدات وزیر بهداشت باید در زمینه پذیرش دانشجوی خارجی در این دانشگاه در سال جدید تلاش بسیار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha