دانشگاهیان دانشگاه های وابسته به وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت،درمان وآموزش پزشکی طی اعلامیه ای کشتار دانشجویان در دانشگاه ویرجینیای آمریکا را محکوم کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی،در این اطلاعیه امده است خبر تاسف بار قتل عام دانشجویان در کلاس درس و خوابگاه در دانشگاه ویرجینیای آمریکا،قلوب همه فرهیختگان و دانشگاهیان ایران را جریحه دار کرد.این حادثه زنگ خطری را به صدا درآورد که نشان می دهد علاوه بر مردم مظلوم عراق،افغانستان و فلسطین،شهروندان آمریکا و متاسفانه دانشجویان این کشور نیز از شر تروریسم استکباری در امان نمانده اند.
در بخش دیگری از این اطلاعیه گفته شده است:دلیل این وقایع تاسف بار را باید در بی هویتی ناشی از فقدان معنویت،عدالت و آزادی حقیقی ،خشونت و نظم گریزی برخاسته از ومانیسم غربی جستجو کرد.
در پایان این اطلاعیه تاکید شده است؛ما دانشگاهیان،دانشجویان و مجموعه آموزش عالی ایران ضمن اظهار هم دردی بادانشگاهیان آمریکا و بازماندگان قربانیان این حادثه وحشتناک،مراتب نگرانی خویش را از نقض حقوق بشر و شیوع تروریسم،توشط آمریکا در جهان اعلام و تاکیید می کنیم که بازگشت به عدالت،اخلاق و معنویت تنها راه برون رفت این معظلات است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha