دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۸
کد خبر: 25931
سلامت نیوز :رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم گفت: این فرد 40 ساعت برای اورژانس قم مزاحمت ایجاد کرده بود.
 
باقری با بیان این که این فرد در این مدت 2 هزار و 458 بار با اورژانس تماس گرفت و با ایجاد مزاحمت های مکرر مشکلاتی را در وظایف اورژانس ایجاد کرد، افزود: 6 مورد از این تماس‌ها به ماموریت‌های کاذب منجر شد که کارکنان اورژانس در محل احتمالی حادثه در مناطق مختلف شهر حاضر شدند.
وی گفت: نیروهای مرکز فرماندهی اورژانس 115 با هوشمندی و به‌کارگیری ترفندی او را دستگیر کردند و تلفن همراه وی ضبط و فرد متخلف تحویل مراجع قضایی شد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم با بیان اینکه این مزاحمت ها در چهار روز متوالی از هفتم تا یازدهم فروردین امسال صورت گرفت، افزود: با این تماس ها حدنصاب مزاحمت برای اورژانس در استان شکسته شد.
باقری گفت: وجود مزاحم ‌های تلفنی یکی از مشکلات تلفن‌  115 است و مزاحمت‌ هایی که این افراد ایجاد می‌کنند به نوعی تهدید سلامتی تلقی می‌شود.
وی افزود: افراد مزاحم با مشغول کردن خطوط ، قدرت تصمیم‌گیری همکاران را در ماموریت ‌های ویژه کاهش می‌دهند.
باقری گفت: بیشتر مزاحمت‌ ها از سوی گروه سنی نوجوانان صورت می‌گیرد و در ایام تعطیلی مدارس مزاحمت‌ ها به اوج می‌رسد.
وی افزود: لازم است اولیای خانه و مدرسه خطرهای این عمل نادرست را به فرزندان و دانش‌آموزان گوشزد کنند و همکاران ما نیز آمادگی دارند با حضور در محل مورد نظر آموز‌ش‌های لازم را ارائه دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha