سلامت نیوز :رئیس كمیسیون بهداشت مجلس از صلیب سرخ جهانی خواست شرایطی را فراهم كند تا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و پزشكان ایرانی بتوانند به مجروحین بحرینی خدمت رسانی كنند.

به گزارش خبرنگار فارس، حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه طی نطق میان دستور در صحن علنی مجلس ضمن تبریك به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، برای ملت ایران آرزوی توفیق و سربلندی كرد.

وی در ادامه گفت: بیداری امت‌های اسلامی در منطقه خواب خوش را از چشمان دشمنان اسلام و استكبار جهانی ربوده و با دشمنان با سراسیمگی هر روز بیش از پیش خود را رسوا می‌كنند.

این نماینده مجلس افزود: مدعیان حقوق بشر هر روز به بهانه‌های مختلف دست به جنایتی می‌زنند و برای كشورهای مستضعف جهان مشكل درست می‌كنند ولی در برابر جنایات حاكمان خود فروخته تونس، مصر، یمن، لیبی، عربستان و بحرین و دیگر كشورها سكوت اختیار كرده و كشتار زنان و مردان را نظاره‌گرند.

شهریاری گفت: در لیبی مدعیان حقوق بشر به بهانه دفاع از مردم و در اصل برای حفظ منافع خود به همراه قذافی دیوانه بر سر مردم بمب می‌ریزند، صهیونیست جهانی نیز از این فرصت استفاده می‌كند و هر روز به نوار غزه حمل و مسلمانان را به خاك و خون می‌كشد و متأسفانه مفتی‌های مفت خور نیز در شیپور دشمنان اسلام دمیده و به جای دعوت به وحدت امت اسلامی فتوای قتل شیعیان را صادر می‌كنند.

وی ادامه داد: در این مقطع حساس دعوت از سران كشورها به عنوان جشن در تهران كه به عنوان ام‌القرای كشورهای اسلامی محسوب می‌شود، نه تنها دیپلماسی خارجی ما را در جهان اسلام تضعیف كرد بلكه باعث موضع گیری ملت‌های مسلمان نیز ‌شد.

نماینده مردم زاهدان افزود: به نظر می‌رسد كه باید ضمن حفظ حكمت، عزت و مصلحت در دیپلماسی خارجی شفاف‌تر و روشن‌تر عمل كنیم و موضعی شفاف در خصوص مسلمانان بحرین داشته باشیم.

شهریاری خطاب به شیوخ منطقه گفت: صبر ملت مسلمان ایران حد و حدودی دارد و اگر مقام معظم رهبری اجازه دهند، این شیخ‌نشینان را نابود خواهیم كرد.

وی اظهار داشت: ما به عنوان اعضای كمیسیون بهداشت مجلس از صلیب سرخ جهانی می‌خواهیم كه در بحرین از پزشكان حمایت كند و اجازه ندهد كه نیروهای امنیتی به بیمارستان‌ها حمله كنند و مجروحین را بربایند و با كادر پزشكی هم برخورد بدی داشته باشند.

نماینده مردم زاهدان همچنین از صلیب سرخ جهانی خواست شرایطی را فراهم كند تا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و پزشكان ایرانی بتوانند به مجروحین بحرینی خدمت رسانی كنند.

شهریاری با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال "جهاد اقتصادی " از سوی مقام معظم رهبری گفت: این شعار تحقق نمی‌یابد؛ مگر اینكه همه قوا با هم همدلی داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha