رئیس سازمان بهزیستی کشور از ورود نیازمندان جدید به چرخه حمایتی این سازمان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی مدون تعداد پشت نوبتی‌ها را کاهش دهیم.

محسنی بندپی: ورود نیازمندان جدید به چرخه حمایتی سازمان بهزیستی تا پایان سال

سلامت نیوز: رئیس سازمان بهزیستی کشور از ورود نیازمندان جدید به چرخه حمایتی این سازمان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی مدون تعداد پشت نوبتی‌ها را کاهش دهیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم،انوشیروان محسنی بند‌پی  با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این سازمان طی 8 ماهه گذشته از سال 97، اظهار کرد: ما در این مدت توانستیم اقداماتی را در حوزه‌های مختلف حمایتی، درمانی، توانبخشی، پیشگیری، ساخت مسکن برای جامعه هدف و ... انجام دهیم.

وی تصریح کرد: جامعه هدف بهزیستی از اقشاری هستند که نیازمند حمایت بیشتر هستند که در همین رابطه دولت تدبیر و امید نیز تدابیری برای افزایش خدمات برای این اقشار پیش‌بینی کرده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور عنوان کرد: افزایش مستمری مددجویان، توزیع بسته‌های حمایتی به این اقشار، ساخت مسکن برای معلولان و همچنین واگذاری مسکن به معتادان بهبود یافته از اقداماتی است که در این ماه‌ها صورت گرفته است.

محسنی بندپی به فرصت‌های اشتغال‌های ایجاد شده از سوی سازمان بهزیستی اشاره کرد و گفت: طی 8 ماهه گذشته بالغ بر 27 هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش انجام شده است که سهم معلولان بالغ بر 13 هزار فرصت شغلی بوده است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های سازمان بهزیستی ورود نیازمندان و فقرای جدید به چرخه حمایتی است که در همین رابطه امسال نیز اقداماتی انجام شده است و بنا داریم تا پایان امسال تعدادی از پشت نوبتی‌ها را وارد چرخه حمایتی کنیم.

وی گفت: البته برای ورود نیازمندان جدید به چرخه حمایتی نیازمند اعتبارات مورد نظر هستیم که در این رابطه دولت وعده‌هایی داده است که امیدواریم تا پایان سال بخش دیگری از پشت نوبتی‌ها وارد چرخه حمایتی شوند.

  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha