سلامت نیوز :معاون دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی گفت: در هفته سلامت، مشاوره تغذیه در نمایشگاه سلامت به صورت رایگان به مردم ارایه می شود.
 هفته سلامت از 18 تا 25 فروردین ماه در سراسر كشور برگزار می شود.
زهرا عبداللهی در گفت و گو با ایرنا، به برگزاری نمایشگاه سلامت از 18 تا 23 فروردین ماه جاری در مصلی تهران اشاره كرد و افزود: در ارایه این خدمات در نمایشگاه سلامت،قد ،وزن و وضعیت اضافه وزن افراد، مشخص شده و براساس آن، كارشناسان تغذیه به مشاوره و آموزش تغذیه ای به مراجعه كنندگان خواهند پرداخت.
وی در ادامه به برنامه های دیگر این دفتر اشاره كرد و گفت: برگزاری كارگاه های آموزشی و توزیع بروشور و بسته های آموزشی از دیگر برنامه های دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت در هفته سلامت است.
معاون دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت خاطرنشان كرد، بسیاری از افراد جامعه دارای مشكلات اضافه وزن و چاقی هستند كه این موضوع باعث افزایش بیماری های غیرواگیر مانند دیابت، چربی، فشارخون و بیماری های قلبی و عروقی در جامعه شده است.
عبداللهی درباره راه های پیشگیری از بیماری های غیرواگیر گفت: یكی از راهكارهای پیشگیری از بیماری های غیرواگیر، كنترل تغذیه و رعایت رژیم غذایی مناسب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha