سه‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۹
سلامت نیوز :شمار گزارش‌های مردمی به ستاد فوریت های سلامت و محیط كار  در ایام نوروز  191 گزارش بود كه از این تعداد 97 گزارش مربوط به استان تهران بود.

به گزارش ایسنا، محراب آقازاده رییس ستاد فوریت های سلامت و محیط كار وزارت بهداشت با اعلام این خبر گفت: دراستان تهران 18 درصد گزارش ها مربوط به نانوایی ها، 15 درصد مربوط به سلف سرویس و رستوران، 15 درصد مربوط به اغذیه فروشی‌ ها(ساندویچ و پیتزا) و 8 درصد مربوط به آشپزخانه های بدون سرو غذا در محل بوده است كه از این تعداد اصناف 32 درصد با توجه به تخلفات مشاهده شده به تعزیرات حكومتی بهداشت و درمان،16 درصد اخبار با نتیجه عدم صحت شكایت،12 درصد اخطار كتبی و 10 در صد رفع نقص شدند.

وی ادامه داد: اخبار سایر دانشگاه ها نیز بیشترین میزان خبر مربوط به حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشكی خراسان رضوی با 17 خبر، گلستان با 11 خبر و بوشهر با 7 خبر بوده كه به ترتیب این اخبار مربوط به سلف سرویس و رستوران، هتل ها و توالت های عمومی بوده است.

وی اضافه كرد: این ستاد از تمامی هموطنان در سراسر كشور تقاضا دارد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و یا هر موردی كه بهداشت عمومی آنها را به خطر می اندازد، موارد را به شماره تلفن 09678 از ساعت 8 صبح تا 20 شب(حتی در ایام تعطیل) اطلاع دهند و مطمئن باشند به تمامی موارد رسیدگی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سیاوش کامرانی ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    1 0
    شرکت تهران مو واقع در کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج سالهاست محصولات فاسد را با حک کردن مجدد تاریخ مصرف روز به مشتریان می فروشد.و این محصولات سرطان زا می باشند .