ساعت 17:30 عصر روز گذشته، هنگامی که مرد طلافروش در بولوار امامت مشهد مشغول کسب و کار بود ناگهان دو جوان به بهانه خرید، وارد طلافروشی شدند در حالی که یکی از آن ها با پوششی بود که کسی به آن‌ها مشکوک نشود و با این ظاهرسازی بتوانند به نیت شوم خود جامه عمل بپوشانند.

تیزهوشی طلافروش مشهدی،دزدان مسلح را فراری داد

سلامت نیوز: ساعت 17:30 عصر روز گذشته، هنگامی که مرد طلافروش در بولوار امامت مشهد مشغول کسب و کار بود ناگهان دو جوان به بهانه خرید، وارد طلافروشی شدند در حالی که یکی از آن ها با پوششی بود که کسی به آن‌ها مشکوک نشود و با این ظاهرسازی بتوانند به نیت شوم خود جامه عمل بپوشانند.

به گزارش سلامت نیوز، خراسان نوشت:  مغازه طلافروشی خلوت بود و دو جوان تبهکار با سوءاستفاده از این فرصت و با توجه به موقعیت زمانی و مکانی و نقشه ای که از پیش طراحی کرده بودند ناگهان اسلحه کمری (شبیه کلت) را بیرون کشیدند و با تهدید به مرگ طلافروش درصدد سرقت طلاها برآمدند اما مرد طلافروش دچار استرس نشد و با آموزه های انتظامی خود بلافاصله ریموت در مغازه را زد و دزدگیر را نیز به صدا درآورد.

تبهکاران مسلح که ناباورانه خود را در معرض دستگیری می دیدند و اگر فقط چند ثانیه دیرتر می جنبیدند داخل مغازه گیر می افتادند، هراسان و با سرعت از درون طلافروشی بیرون پریدند و طبق اظهارات برخی شاهدان از کوچه کنار طلافروشی و با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت از صحنه گریختند. برخی از رهگذرانی که شاهد این سرقت نافرجام بودند نیز از وجود همدست سوم تبهکاران خبر دادند.

دزد مسلحی که از پوشش مبدل استفاده کرده بود نیز هنگام فرار لباس ها را در پیاده رو انداخت تا بتواند به راحتی از چنگ مردم بگریزد. در همین حال با تماس مرد طلافروش با پلیس 110، بلافاصله نیروهای گشت انتظامی در مدت بسیار کوتاهی خود را به محل وقوع سرقت مسلحانه نافرجام رساندند و به تحقیق میدانی در این باره پرداختند.

در این سرقت مسلحانه نافرجام هیچ گلوله ای توسط دزدان مسلح شلیک نشد اما با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و صدور دستورات ویژه ای از سوی سردار محمدکاظم تقوی (رئیس پلیس خراسان رضوی) تحقیقات گسترده ای از سوی نیروهای انتظامی برای شناسایی و دستگیری عاملان اخلال در امنیت مردم و برخورد قاطع پلیس با مجرمان پرونده های جرایم خشن، آغاز شده است.

پلیس مشهد در حالی با توجه به آثار باقی مانده از دزدان مسلح به ردزنی و تعقیب تبهکاران پرداخته اند که با دستور فرمانده انتظامی جدید استان خراسان رضوی تمهیدات و تدابیر ویژه ای برای مقابله جدی با جرایم خاص و به ویژه سرقت های مسلحانه در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha