سلامت نیوز : مدیر كل مدیریت بحران استان تهران گفت: تصادفات و مجروحان استان تهران در تعطیلات نوروزی نسبت به سال گذشته 30 درصد كاهش داشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، محمود باقری از كاهش 30 درصدی تصادفات، مجروحان و فوتی های حوادث رانندگی ایام تعطیلات نوروزی استان تهران در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

وی افزود: در ایام تعطیلات نوروز 90 در استان تهران 2847 تصادف رانندگی ثبت شده كه این تعداد در سال گذشته 6318 مورد بوده است.

باقری تعداد مجروحان حوادث رانندگی در تعطیلات نوروزی سالجاری را 748 و تعداد فوتی ها را 18 نفر اعلام كرد و افزود: در سال گذشته در همین ایام 999 نفر مجروح و 27 نفر كشته شده بودند.

مدیر كل مدیریت بحران استان تهران، رعایت قوانین و مقررات رانندگی از سوی شهروندان و فرهنگ سازی توسط دستگاههای ذی‌ربط را از جمله دلایل اصلی این كاهش بر شمرد و یادآور شد: متأسفانه در سالجاری 14 نفر در حوادث رانندگی درون شهری و 4 نفر نیز در حوادث رانندگی سطح جاده های برون شهری استان تهران فوت شدند.

وی آمادگی كامل و سرعت عمل نیروهای امدادی در سطح تهران در ایام تعطیلات نوروز امسال را ستودنی خواند و گفت: ستاد مدیریت بحران استان تهران در این ایام به طور شبانه روزی آماده كمك به شهروندان و رسیدگی هر چه سریعتر به حوادث غیر مترقبه از جمله حوادث رانندگی بود كه با كمك همه عوامل و دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد این هماهنگی به نحو كامل صورت گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha