دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از وقوع جنایت خانوادگی خبر داد که در آن مردی ۸۰ ساله همسرش را به قتل رساند.

همسرکشی در سن ۸۰ سالگی

سلامت نیوز: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از وقوع جنایت خانوادگی خبر داد که در آن مردی ۸۰ ساله همسرش را به قتل رساند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، سرهنگ علی ولیپور گودرزی در توضیح این خبر گفت: ساعت ۲۲:۳۰ مورخه ۱۶ آذر از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره فوت مشکوک در خیابان جمال زاده شمالی به کلانتری ۱۴۸ انقلاب اعلام شد.

با حضور مأمورین در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد خانم ۸۰ ساله ای در حالی که از ناحیه سر دارای آثار ضرب و جرح است، فوت کرده است،  همسر متوفیه در اظهارات اولیه مدعی شد همسرش به علت کهولت سن تعادل خودش را از دست داده و از ناحیه سر با مبلمان برخورد و فوت کرده است.

با بررسی صحنه فوت و با توجه به تناقض گویی های همسر متوفیه، هماهنگی لازم با بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران انجام و همسر متوفیه به نام "عزت" ( ۸۰ ساله) جهت انجام تحقیقات به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اشاره به اعتراف صریح همسر متوفیه به ارتکاب جنایت و قتل همسرش به کارآگاهان گفت: با آغاز تحقیقات از همسر متوفیه این شخص بارها همان اظهارات اولیه ی خود را تکرار می کرد تا نهایتا در مورخه ۱۸ آذر به قتل همسرش با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

متهم در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: در مورخه ۱۵ آذرماه جهت ویزیت به پزشک مراجعه کرده بودم که پزشک پس از مشاهده مدارک پزشکی عنوان داشت که جهت درمان قطعی نیاز به جراحی دارم؛ زمانی که به خانه آمده و موضوع را با همسرم مطرح کردم، بر خلاف انتظار ناگهان همسرم عنوان کرد که حوصله مریض داری ندارد؛ از این حرفش بسیار ناراحت شده و با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردیم که ناگهان با برداشتن میز عسلی ضربه ای به سر همسرم وارد کرده و او روی زمین افتاد؛ [تا فردای روز جنایت کنار جسد همسرم باقی ماندم] تا اینکه در مورخه ۱۶ آذر با ۱۱۰ تماس گرفته و خبر مرگ همسرم را به پلیس اطلاع دادم.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران انجام و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha