چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۸
سلامت نیوز :معاون پزشكی و آزمایشگاهی سازمان پزشكی قانونی كشور گفت: بر اساس اطلاعات رسیده از مراكز پزشكی قانونی به بخش آمار این سازمان، جمع كشته‌های تصادفات نوروزی امسال در سراسر كشور هزار و 204 نفر است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشكی قانونی كشور، عبدالرزاق برزگر با بیان این مطلب افزود: آمار جمع آوری شده از كشته‌های تصادفات نوروزی مربوط به محدوده زمانی 25 اسفند 89 تا 15فروردین امسال است و امكان تغییر در آن وجود دارد.

معاون پزشكی و آزمایشگاهی سازمان پزشكی قانونی كشور با تاكید بر اینكه آمار نهایی پزشكی قانونی از كشته های تصادفات نوروز امسال، در نیمه اردیبهشت اعلام می شود یادآور شد: آمار ذكر شده از تلفات، آمار اولیه این سازمان است كه به صورت فوری از استان ها گردآوری شده و به جهت امكان اضافه شدن تلفات از بین مصدومان حوادث رانندگی نوروزی كه در بیمارستان ها بستری هستند، آمار نهایی در هفته دوم اردیبهشت اعلام می شود.

برزگر بدون اعلام كاهش یا افزایش این آمار نسبت به سال گذشته اظهار داشت: امیدواریم پس از جمع بندی نهایی آمار تلفات ناشی از حوادث رانندگی نوروز سال 90، شاهد كاهش این ارقام نسبت به مدت مشابه سال قبل باشیم زیرا با آمارهای موجود نمی توان در مورد افزایش یا كاهش تلفات حوادث رانندگی اظهار نظر كرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha