جمعه ۳۱ فروردین ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 2601

معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكی ایران، 9 كالای آرایشی و بهداشتی را غیرقابل مصرف اعلام كرد و خواستار عدم استفاده آنها شد.

9 كالای آرایشی و بهداشتی غیرقابل مصرف اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی، معاونت بهداشتی این دانشگاه ضمن توصیه جدی به عدم استفاده از این كالاها هشدار داد: در صورت برخورد با مراكز توزیع نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام خواهد شد.
بنابراین گزارش، اسامی اقلام تقلبی و قاچاق كه از نظر دانشگاه علوم پزشكی ایران غیرقابل مصرف اعلام شده از این قرار است:
- شربت ویتامینه Sandrous ساخت شركت فرشته جویان فاقد پروانه ساخت و مجوزهای لازم از اداره كل مواد غذایی و آشامیدنی می‌باشد.
- صابون لوكس تقلبی با مشخصات تصویر روی جلد بی‌ حجاب فاقد شماره پروانه ورود (از اداره كل نظارت بر مواد آرایشی و بهداشتی)
- شامپوی سان سیلك قاچاق با تصویر روی جلد بی حجاب، فاقد شماره پروانه ورود (از اداره كل نظارت بر مواد آرایشی و بهداشتی)
- خمیر دندان سیگنال تقلبی و قاچاق فاقد شماره پروانه ورود از اداره كل مواد آرایشی و بهداشتی و مشخصات خمیر دندان (در پشت بسته بندی) به زبان عربی و غیر فارسی می‌باشد.
- خمیر دندان كلوس آپ تقلبی و قاچاق فاقد شماره پروانه ورود از اداره كل نطارت بر مواد آرایش و بهداشتی و مشخصات خمیردندان در پشت بسته بندی به زبان عربی و غیر فارسی می‌باشد.
- كرم دست و صورت fair & lovery تقلبی فاقد شماره پروانه ورود از اداره كل نظارت بر مواد آرایشی و بهداشتی و طرح جلد به زبان عربی و فاقد برچسب مشخصات به زبان فارسی می‌باشد.
- كرم داو تقلبی و قاچاق فاقد شماره پروانه ورود از اداره كل نظارت بر مواد آرایشی و بهداشتی و مشخصات كرم در زیر بسته‌بندی به زبان فارسی نمی‌باشد.
- صابون داو تقلبی و قاچاق فاقد شماره پروانه ورود از اداره كل نظارت بر مواد آرایشی و بهداشتی و مشخصات صابون در پشت بسته‌بندی به زبان فارسی نمی‌باشد.
- شامپوی داو قاچاق فاقد شماره پروانه ورود از اداره كل نظارت بر مواد آرایشی و بهداشتی و دارای برچسب حاوی مشخصات به زبان فارسی نمی‌باشد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha