متخصص اعصاب و روان گفت: استفاده بیش از حد از شبکه‌های اجتماعی در مواقعی باعث بروز اختلالات روانی در کودکان می‌شود.

بلایی که استفاده نامناسب از شبکه‌های اجتماعی‌ بر سر اعصاب کودکان می‌آورد

سلامت نیوز:متخصص اعصاب و روان گفت: استفاده بیش از حد از شبکه‌های اجتماعی در مواقعی باعث بروز اختلالات روانی در کودکان می‌شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،بلایی که استفاده نامناسب از شبکه‌های اجتماعی‌ بر سر اعصاب کودکان می‌آوردقدرت‌الله انصاری‌پور متخصص اعصاب و روان  درباره استفاده بیش از حد کودکان از موبایل و شبکه‌های اجتماعی توضیح داد: استفاده بیش از حد معمول از موبایل و شبکه‌های اجتماعی اثرات منفی بر اعصاب و روان کودکان خواهد گذاشت به طوری که این موضوع اگر کنترل نشود باعث بروز مشکلات رفتاری و ایجاد دوگانگی در کودکان خواهد شد. 

انصاری‌پور گفت: استفاده بیش از حد از شبکه‌های اجتماعی در مواقعی باعث بروز اختلالات روانی در کودک می‌شود. هرچند آمار دقیقی از کودکانی که به دلیل استفاده از شبکه‌های اجتماعی به مشکلات روانی مبتلا شده ‌اند در دست نیست اما بخش قابل توجهی از مراجعان به این دلیل به دنبال راه‌های درمانی هستند. 
این متخصص اعصاب و روان افزود: متاسفانه برخی از برنامه‌های تلویزیونی صحنه‌های خشونت‌بار و ناراحت‌کننده‌ای را نمایش می‌دهند که باعث ایجاد اختلال و افسردگی در کودکان و نوجوانان می‌شود که لازم است در این زمینه دقت عمل بیشتری به کار گرفته شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha