رئیس سازمان غذا و دارو گفت: تامین دارو، منابع مالی و تقویت بیمه‌ها برای پرداخت مطالبات دانشگاه‌ها، زنجیره نقدینگی و تولید دارو از اولویت‌های بخش دارویی كشور است.

تامین دارو، منابع مالی و تقویت بیمه‌ها از اولویت های وزارت بهداشت

سلامت نیوز:رئیس سازمان غذا و دارو گفت: تامین دارو، منابع مالی و تقویت بیمه‌ها برای پرداخت مطالبات دانشگاه‌ها، زنجیره نقدینگی و تولید دارو از اولویت‌های بخش دارویی كشور است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  فارس، غلامرضا اصغری در سفر به شیراز با رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت‌وگو کرد و با دستاوردهای این دانشگاه در حوزه تامین دارو و تجهیزات دارویی آشنا شد.


 رئیس سازمان غذا و دارو در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های انجام گرفته و بیان اینکه این اقدامات می تواند به عنوان الگو به سایر دانشگاه های علوم پزشکی معرفی شود، افزود: تاثیر این اقدامات در تحول نظام سلامت دیده می‌شود.


وی حمایت از شرکت های دارویی زنجیره دارو و همچنین تامین منابع ارزی در این حوزه را از اقدامات وزارت بهداشت معرفی کرد و از اختصاص سه و نیم میلیارد دلار به این حوزه خبر داد.


رئیس سازمان غذا و دارو، تامین دارو و منابع مالی و همچنین تقویت بیمه ها برای پرداخت مطالبات دانشگاه ها و زنجیره نقدینگی و تولید دارو را از اولویت های بخش دارو برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha