یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
کد خبر: 260371

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کیفیت هوای تهران گفت: طی امروز (۲۵ آذر) بر غلظت برخی آلاینده‌ها افزوده می‌شود و انتظار می‌رود تا فردا (۲۶ آذر) وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گیرد.

افزایش غلظت آلاینده‌ها در هوای تهران

سلامت نیوز: مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کیفیت هوای تهران گفت: طی امروز (۲۵ آذر) بر غلظت برخی آلاینده‌ها افزوده می‌شود و انتظار می‌رود تا فردا (۲۶ آذر) وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گیرد.

به گزارش سلامت نیوز، حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده کاهش میزان ناپایداری جوی طی امروز (۲۵ آذر) نسبت به روز گذشته است، اظهار کرد: تنها برای برخی ساعات به‌ویژه بعد ازظهر وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۴ متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: با برقراری شرایط جوی نسبتا پایدار تا فردا (۲۶ آذر) تنها برای برخی ساعات وزش باد موثر پیش‌بینی می‌شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه تا روز آینده دما هوا در پایتخت افزایش جزئی خواهد یافت، تصریح کرد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، به تدریج طی امروز (۲۵ آذر) بر غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق افزوده می‌شود و انتظار می‌رود تا فردا (۲۶ آذر) وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گیرد.

شهبازی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز با میانگین ۹۴ در شرایط سالم بود، اظهار کرد: شاخص میانگین کیفیت هوای تهران نیز در حال‌ حاضر ۱۰۵ و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha