سلامت نیوز :دكتر سیدعباس حسنی با حفظ سمت به عنوان قائم مقام وزیر در امور تجهیزات پزشكی معرفی شد.
در این مراسم دكتر سیدعباس حسنی گفت: هیچ كاری در جامعه پیش نمی‌رود مگر اینكه تغییرات و تحولات ادامه داشته باشد و تمامی مسئولان با همفكری و همدلی خود برای افراد جامعه بهترین لحظات را ایجاد كنند.
قائم مقام جدید وزیر در امور تجهیزات پزشكی با اشاره به اینكه برای رسیدن به چشم‌اندازهای كشور باید تلاش بیشتری داشته باشیم ابراز داشت: مهم‌ترین ابزار برای رسیدن به اهداف متعالی، نیروی انسانی خلاق و تلاشگر است.
وی اظهار داشت: باید تجهیزات پزشكی و سلامت جایگاه مهمی را به خود اختصاص داده و تمامی مسئولان با هر سمت و جایگاهی كه دارند باید برای خدمت مناسب تلاش كنند تا بن‌بست‌های پیش رو را گشوده و این جایگاه را حفظ كنند.
دكتر حسنی اضافه كرد: با تمامی امكانات اجرایی سعی كنیم تا در بازارهای داخلی اطمینان مردم را به دست آورده و نیازهای آنان را تامین كنیم.
در ادامه این مراسم مشاور  وزیر و مدیركل دفتر وزارتی با بیان اینكه هر رشدی در جهت رسیدن به اهداف متعالی موثر است گفت: اگر هدف روشن باشد و با فكر باز با مسائل برخورد كنیم، روز به روز شاهد پیشرفت تجهیزات و سیستم‌های حاكم بر نظام سلامت خواهیم بود.
دكتر حسن آقاجانی ادامه داد: یك فرد متخصص زمانی كه به رشته خود وارد می‌شود و فنون خود را به دست می‌آورد، ارزشمند می‌شود و باید در همه شرایط از تخصص و تجربه دیگران هم استفاده كرد.
گفتنی است در پایان این مراسم دكتر متولیان از زحمات همكاران خود تشكر كرد و تقدیرنامه‌ای از سوی وزیر بهداشت به وی اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha