رئیس شورای عالی نظام پرستاری با مهم خواندن اجرای قوانین در كشور گفت: پرستاران از شنیدن وعده و وعید و قول اجرای قوانین در این ماه و ماه آینده خسته شده‌اند.

سلامت نیوز :رئیس شورای عالی نظام پرستاری با مهم خواندن اجرای قوانین در كشور گفت: پرستاران از شنیدن وعده و وعید و قول اجرای قوانین در این ماه و ماه آینده خسته شده‌اند.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه نظام پرستاری، شمس الدین شمس با خیر مقدم به مسئولان و مهمانان داخلی و خارجی و پرستاران سراسر کشور برای حضور در مراسم روز پرستار گفت: برگزاری چنین برنامه های برای پاسداشت از زحمات عزیزانی است که در کسوت پرستاری صادقانه به مردم خدمت می کنند اما پرستاران انتظار ندارند این مراسم صرفا به تمجید و توصیف کلامی طی شود. بلکه اجرای قوانین برای پرستاران اهمیت بسیاری دارد و همه پرستاران می خواهند بدانند كه اجرای 2 قانون ارتقای خدمات پرستاری و تعرفه گذاری چه مراحلی را طی می كند.

 وی تأکید کرد: پرستاران اجرایی نشدن قوانین تعرفه گذاری و ارتقای بهره‌وری را موانعی در برابر خدمت‌رسانی بهتر می‌دانند، چرا كه با محقق نشدن این قوانین آنان نمی‌توانند خدمات شایسته و درخوری را ارائه دهند.

رئیس شورای عالی نظام پرستاری تصریح کرد: برداشتن موانع عملیاتی كردن قوانین تعرفه‌گذاری و ارتقای بهره‌وری باعث ارتقای كیفیت خدمات و افزایش رضایت گیرندگان خدمات می‌شود.

وی تأکید کرد: پرستاران از نمایندگان خود در شورای عالی نظام پرستاری و هیئت مدیره های نظام پرستاری سراسر کشور انتظار دارند كه پیگیر اجرای اینگونه قوانین مهم و باارزش باشند.

شمس با تأکید بر اهمیت اجرای قوانین پرستاری در سطح كشور، خاطرنشان كرد: پرستاران از شنیدن وعده و وعید و اجرای قوانین در این ماه و ماه بعد خسته شده و خواستار اجرای سریع قوانین هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha