جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران گفت: هموطنانی که وسیله نقلیه دودزا دارند به‌هیچ‌عنوان وسیله خود را بیرون نیاورند تا بر غلظت آلودگی هوا افزوده نشود.

ترافیک صبحگاهی در بزرگراه همت/ مردم خودروی دودزا را بیرون نیاورند

سلامت نیوز:جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران گفت: هموطنانی که وسیله نقلیه دودزا دارند به‌هیچ‌عنوان وسیله خود را بیرون نیاورند تا بر غلظت آلودگی هوا افزوده نشود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،عباس اوتادی ، در خصوص وضعیت ترافیکی بزرگراه‌ها و معابر شهر تهران گفت: در حال حاضر ترافیک در محور شرق به غرب بزرگراه شهید زین‌الدین از امام علی(ع)، غرب به شرق آزادراه تهران- کرج از پل غربی، غرب به شرق حکیم از کاشانی، غرب به شرق بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از سردار جنگل، شرق به غرب بابایی از نوبهار و غرب به شرق همت از جنت آباد نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: همچنین جنوب به شمال امام علی(ع) از رسالت، غرب به شرق جلال آل احمد از شیخ فضل‌الله نوری، جنوب به شمال نواب از میدان ۹ دی، شرق به غرب رسالت از امام علی(ع) و غرب به شرق شیخ فضل‌الله نوری از جناح دارای بار ترافیکی است.

جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به شروع فصل زمستان و احتمال بارش برف و باران و لغزندگی معابر و بزرگراه‌های پایتخت، رانندگان در این فصل بیشتر از گذشته فاصله طولی را رعایت کنند و با سرعت مطمئنه برانند تا مشکل خاصی به وجود نیاید؛ همچنین با توجه به وارونگی هوا و وجود ذرات معلق در هوا، رانندگانی که تاکنون اقدام به اخذ معاینه فنی خودرو نکرده‌اند در اسرع وقت به مراکز مربوطه رجوع کنند تا هوای پایتخت بیشتر از این آلوده نشود.

اوتادی در پایان خاطرنشان کرد: هموطنانی که وسیله نقلیه دودزا دارند به هیچ عنوان وسیله خود را بیرون نیاورند تا بر غلظت آلودگی هوا افزوده نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha