معاون اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر نسبت به کمبود ظرفیت برای نگهداری از معتادان متجاهر در شهر تهران انتقاد کرد.

گلایه مردم از تردد معتادان متجاهر درشهر

سلامت نیوز:معاون اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر نسبت به کمبود ظرفیت برای نگهداری از معتادان متجاهر در شهر تهران انتقاد کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آرمان ،مجید کریمی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم معتادان متجاهر را در سطح تهران جمع‌آوری کنیم و چهره شهر را از آنها پاک کنیم، باید ظرفیت مورد نیاز این اقدام نیز فراهم شود، افزود: روزانه بالغ بر هزاران تماس با نیروی انتظامی بر قرار می‌شود و مردم نسبت به تردد معتادان متجاهر در سطح شهر گلایه دارند. 

او با انتقاد از اینکه بعد از جمع‌آوری این معتادان آنها ساماندهی نمی‌شوند و مجددا به سطح شهر بر می‌گردند، اظهار کرد: سازمان بهزیستی و سایر دستگاه‌ها باید تمهیدات لازم برای ساماندهی و نگهداری از این افراد را فراهم کند. تفاهمنامه اخیر با ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز برای استفاده از ظرفیت نیروی انتظامی در این مورد بوده است، به طوری که بر اساس این تفاهمنامه حدود دو هزار ظرفیت جدید ایجاد شده که باعث می‌شود، در شهر تهران تعداد بیشتری معتاد متجاهر پاکسازی و ساماندهی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha