رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در محورهای ۸ استان کشور و ادامه‌دار بودن بارش‌ها تا عصر فردا خبر داد.

بارش باران در ۸ استان کشور/ هموطنان زنجیر چرخ همراه داشته باشند

سلامت نیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در محورهای ۸ استان کشور و ادامه‌دار بودن بارش‌ها تا عصر فردا خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،نادر رحمانی در خصوص وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر تردد وسایل نقلیه در تمام محورهای کشور به‌صورت روان در جریان است و برخلاف روزهای گذشته ترافیک خاصی در آزادراه تهران- کرج و حتی کرج- قزوین نداریم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره شروع بارش باران و برف از عصر پنج‌شنبه(۶ دی) و ادامه‌دار بودن بارش‌ها تا عصر جمعه(۷ دی) در اکثر محورهای کوهستانی و ارتفاعات استان البرز و تهران گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی در خصوص بارش برف و باران در اکثر محورهای کشور از عصر امروز، به رانندگانی که قصد سفر به محورهای کوهستانی و سردسیر را دارند توصیه می‌کنیم حتماً زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی همراه داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند.

وی افزود: پیش بینی ما این است که بارش برف در ارتفاعات استان تهران، البرز، شهرستان طالقان، محور کرج- چالوس و شمشک- دیزین شدیدتر از محورهای دیگر باشد لذا به‌دلیل لغزنده شدن این محورها از عصر امروز رعایت نکات ایمنی برای رانندگانی که قصد عبور از محورهای یاد شده را دارند الزامی است؛ بنابراین رانندگان در این دو روز که سامانه بارشی جدیدی اکثر استان‌ها را فرا خواهد گرفت بیشتر از گذشته، هشدارهای پلیس را جدی بگیرند.

رحمانی تصریح کرد: در حال حاضر بارش باران را در محور مریوان به سنندج در استان کردستان، پیرانشهر به نقده در استان آذربایجان غربی، اسالم به خلخال در استان اردبیل و برخی از محورهای استان تبریز، زنجان، رشت، قزوین و کرمانشاه شاهد هستیم لذا محورهای مذکور لغزنده هستند و رانندگان حتماً فاصله طولی با خودروی جلویی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا مشکل خاصی به‌وجود نیاید.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: همچنین مه‌گرفتگی و کاهش دید را در برخی از محورهای استان ایلام، قزوین، سنندج، مشهد و همدان شاهد هستیم.

وی بار دیگر با تأکید بر همراه داشتن زنجیر چرخ برای افرادی که قصد سفر به محورهای کوهستانی را دارند گفت: بارش برف و باران در استان‌های غربی کشور بیشتر از سایر استان‌ها خواهد بود و ما به هموطنان توصیه می‌کنیم قبل از شروع سفر خود، برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha