سلامت نیوز :در راستای اشاعه فرهنگ تغذیه سالم  و ارتقاء سطح آگاهی مصرف کنندگان از اهمیت و نقش مصرف فرآورده های لبنی و پروتئینی در سلامت جامعه ، دومین فستیوال ونمایشگاه تخصصی فرآورده های لبنی وپروتئینی  سالم کشور، با حضور تولیدکنندگان محصولات غذایی سالم و برتر از سراسر کشور از تاریخ 1 الی 4 تیرماه سال 1390 در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از دبیرخانه جشنواره، علی زندی مدیر روابط عمومی این جشنواره ونمایشگاه در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه هفته سلامت در تهران ضمن اعلام این خبر، از انتخاب شعار محوری این جشنواره با عنوان"سلامتی هم طعم دارد" خبر داد و افزود: با توجه به حضور واحدهای تولیدی با محصولات سالم غذایی در این جشنواره و معرفی دستاوردهای تولیدی در حوزه سلامت جامعه،این شعار بعنوان شعار ویژه این جشنواره انتخاب گردیده و سیاستگذاری و برنامه های جشنواره بر اساس این شعار در ایام برپایی جشنواره پیش خواهد رفت.

وی افزود: برگزاری این جشنواره ونمایشگاه در دومین سال برپایی، بر آن است تا به معرفی الگوهای صحیح تغذیه سالم در جامعه و توجه ویژه جامعه به اصلاح میزان مصرف این نوع فرآورده ها در برنامه روزانه غذایی بپردازد.

حضور تولیدكنندگان صنایع غذایی سالم كشور در این نمایشگاه و تقدیر از واحدهای برتر و معرفی سالم ترین برند غذایی کشور از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.

شایان ذکر است این جشنواره ونمایشگاه از تاریخ 1 الی 4 تیر سالجاری در تهران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha