سلامت نیوز :رییس مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، گفت: یكصد دستگاه آمبولانس جدید، وارد ناوگان اورژانس كشور می شود.
 
غلامرضا معصومی در گفت و گو با ایرنا، افزود: این آمبولانس های جدید خریداری شده و تا خردادماه سال جاری به این مركز تحویل داده می شود.
وی به ویژگی های اتوبوس آمبولانس های كنونی اورژانس كشور اشاره كرد و گفت: اتوبوس آمبولانس های موجود برای انجام عملیات شهری طراحی شده و از توان كمی در ماموریت ها برخوردار است.
رییس مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی وزارت بهداشت، خاطرنشان كرد، اتوبوس آمبولانس های جدید، برای عملیات های بیابانی و خارج از محدوده شهری طراحی شده و توان خیلی بالاتری نسبت به اتوبوس آمبولانس های فعلی دارد.
معصومی تاكید كرد، طراحی داخل اتوبوس آمبولانس های جدید كاملا تغییر یافته و در آن از امكانات بیشتر و بهتری استفاده شده است.
وی یادآور شد، تخت های موجود در اتوبوس آمبولانس های فعلی در حد برانكاد بوده درحالی كه در اتوبوس آمبولانس های جدید، تخت مراقبت های ویژه مانند تخت های آی سی یو وجود داشته و تخت های عادی آن نیز شرایطی شبیه تخت های بیمارستانی دارد.
معصومی اظهار داشت: توان حركتی اتوبوس آمبولانس های جدید در جاده ها، سریع تر از نمونه های كنونی بوده و دارای قدرت بیشتری است ضمن آنكه طول مسیر بیشتری را نیز می تواند طی كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha