رئیس سازمان امداد‌و‌نجات از امدادرسانی به بیش از ۴ هزار نفر در یک روز گذشته در کشور به‌دلیل بارش سنگین برف خبر داد.

امدادرسانی به بیش از ۴ هزار نفر در اثر بارش برف/ اسکان ۸۳۲ نفر

سلامت نیوز: رئیس سازمان امداد‌و‌نجات از امدادرسانی به بیش از ۴ هزار نفر در یک روز گذشته در کشور به‌دلیل بارش سنگین برف خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز، مرتضی سلیمی در گفتگو با آنا، در خصوص امدادرسانی به مردم در استان‌هایی که بارش شدید برف را شاهد بودند و با اشاره به متأثر بودن ۱۷ استان کشور از برف و کولاک گفت: استان‌های اردبیل، تهران، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، البرز، اصفهان، زنجان، فارس، سمنان، چهارمحال‌و‌بختیاری، قزوین، قم، گیلان، کردستان، لرستان، مازندران و مرکزی متأثر از بارش برف هستند و سازمان امدادو‌نجات برای خدمت‌رسانی به اهالی این استان‌ها ۳۲۰ امدادگر را در قالب ۹۰ تیم به مناطق کوهستانی اعزام کرد.

وی ادامه داد: مأموران ما در این مدت به ۴ هزار و ۱۰۰ نفر امدادرسانی کردند و همچنین ۶۵۶ عملیات رهاسازی خودرو را به سرانجام رساندند و ۱۳۲ نفر نیز اسکان اضطراری پیدا کردند.

رئیس سازمان امدادونجات درباره عملیات آبگرفتگی در برخی از استان‌های کشور در ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: در این مدت آبگرفتگی را در استان‌های تهران، سمنان، خوزستان، چهارمحال‌و‌بختیاری و کهگیلویه‌و‌بویراحمد شاهد بودیم که ۶۰ امدادگر ما برای انجام مأموریت در این بخش در قالب ۱۴ تیم به ۸۱۴ نفر خدمات ارائه کردند؛ در این بخش نیز ۷۰۰ نفر اسکان اضطراری پیدا کردند و ۱۵ نفر نیز نجات و به مناطق ایمن انتقال داده شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha