سلامت نیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: فشارهایی که از سوی افرادی که جانماز آب می کشند به ما وارد می شود، که تخلفات مربوط به مسائل بهداشتی در استان قم را نادیده بگیریم.
ایلنا نوشت:
شمس الدین حجازی، اظهار داشت: باید انتقادها را ببنیم؛ چون اگر بخواهیم در عرصه رسانه باشیم و اشکالات را ببینیم و نسبت به آن ها انتقاد نکنیم، از کارکرد اصلی خود دور شده ایم. اما انتقادها باید با دقت و ظرافت خاصی انجام شود، و مانند آن مثل معروف نشود، که برای اصلاح ابرو ناگاه چشم را از بین ببرد.

مدیر دانشگاه علوم پزشکی قم، با اشاره به برخی از مسائل و مشکلات در راه دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: فشارهایی که از سوی افرادی که جانماز آب می کشند به ما وارد می شود، که تخلفات مربوط به مسائل بهداشتی در استان قم را نادیده بگیریم.

وی با اشاره به فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی قم، در سال گذشته، گفت: در سال گذشته و فقط تا بهمن ماه بیش از 40هزار مأموریت توسط دانشگاه علوم پزشکی قم انجام گرفته است، اما تاکنون این آمار منتشر نشده است که نشان از مظلومیت این نهاد دارد.

حجازی در بیان بخشی از فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی قم، در دوران عید نوروز، گفت: در دوران ایام فعالیت های نوروزی مرکز علوم پزشکی قم، که بیش از 20 روز می شد، تقریبا تمام پرسنل علوم پزشکی قم، حتی یک روز هم مرخصی نداشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha