معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری از تدوین چهار لایحه برای حمایت از زنان در این معاونت خبر داد. معصومه ابتکار درباره اینکه آیا قرار است، لوایح جدید برای حمایت از زنان تدوین شود،گفت: تقریبا چهار لایحه برای حمایت از زنان در دست تدوین است که به‌زودی لوایح را اعلام می‌کنیم.

دولت لوایحی برای حمایت از زنان در دست دارد

سلامت نیوز:معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری از تدوین چهار لایحه برای حمایت از زنان در این معاونت خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آرمان ، معصومه ابتکار درباره اینکه آیا قرار است، لوایح جدید برای حمایت از زنان تدوین شود،گفت: تقریبا چهار لایحه برای حمایت از زنان در دست تدوین است که به‌زودی لوایح را اعلام می‌کنیم.

او تصریح کرد: کارهای مقدماتی این لوایح در شورای فقهی و حقوقی معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری انجام شده و بررسی‌ها و نشست‌های تخصصی در بعضی از زمینه‌ها انجام شده است. ابتکار گفت: این لوایح درباره موضوعات مختلف از جمله دیه، سن کیفری، مساله طلاق و سن ازدواج تهیه و تدوین شده است. وی درباره سرنوشت طرح ممنوعیت ازدواج کودکان موسوم به کودک همسری در مجلس افزود: گویا این طرح درمجلس به‌موانعی برخورد کرده است، اما تلاش می‌کنیم، از طریق مجلس و هم‌فکری با فراکسیون زنان مجلس روند تصویب آن را تسهیل کنیم، خودمان برای لایحه در این زمینه فکر می‌کنیم، زیرا موضوع مهمی است و در مورد این مساله نگرانی‌های زیادی وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha