مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: کیفیت هوای تهران طی امروز (۲۳ دی) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس است

سلامت نیوز:  مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: کیفیت هوای تهران طی امروز (۲۳ دی) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

به گزارش سلامت نیوز، حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در بعد ازظهر امروز (۲۳ دی ماه) است و برای برخی ساعات به‌ویژه شبانگاه وزش باد به بزرگی۳ تا ۴ متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی فردا (۲۴ دی ماه) برای برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه و بارش پراکنده باران در شبانگاه پیش‌بینی می‌شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه دمای هوا در پایتخت روز آینده افزایش جزیی خواهد یافت، تصریح کرد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز (۲۳ دی ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و به‌تدریج از بعد ازظهر روند کاهشی در غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق مشاهده می‌شود.

به گفته شهبازی با تداوم این شرایط، انتظار می‌رود تا فردا (۲۴ دی ماه) وضعیت کیفیت هوای پایتخت بهبود یابد.

وی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با میانگین ۹۷ در شرایط سالم قرار داشت، گفت: کیفیت هوای هم اکنون پایتخت نیز با شاخص میانگین ۱۱۷ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha