سلامت نیوز :استاندار تهران گفت: 3700 مركز بهداشتی،درمانی، كلینیك و بیمارستان در كل كشور در حال ساخت است همچنین دولت در تلاش است تا سهم مردم از هزینه‌های سلامت را با تقویت بیمه‌ها كم كند.

به گزارش فارس مرتضی تمدن به مناسبت هفته سلامت با حضور در بیمارستان ضیائیان و پس از بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان اظهار داشت: توجه به موضوع سلامت معطوف به یك هفته نیست و هفته سلامت به عنوان یك نشانه و سمبل انتخاب شده است.

وی به ارائه خدمات بیشتر به مناطق محروم تاكید كرد و گفت: همیشه علاقه داشتم در مناطق كم برخوردار شهر تهران توفیق خدمتگزاری داشته باشم.

تمدن با بیان اینكه نباید در ارائه خدمات در مناطق مختلف تهران تبعیض قائل شد گفت: عدالت حكم می‌كند جایی كه از امكانات كمتری برخوردار است بیشتر ارائه خدمت دهیم.

استاندار تهران تأكید كرد: ما موظف هستیم حداقل امكانات را برای كسانی كه وضع معیشتی مناسبی ندارند تأمین كنیم.

وی با اشاره به اینكه حركت دولت دهم در راستای توجه به كم‌ برخوردارها است، گفت: رئیس جمهور توجه ویژه‌ای به افراد و مناطق كم برخوردار دارد.

تمدن به بخش سلامت كشور اشاره كرد و گفت: در سال‌های گذشته در بخش سلامت پیشرفت و توجه خوبی شده است.

* 3 هزار و 700 بیمارستان در كشور احداث می‌شود

تمدن با بیان اینكه 3 هزار و 700، مركز بهداشتی، درمانی، كلینیك و بیمارستان در كشور در حال احداث است اذعان داشت: در بودجه سال 90 توجه ویژه‌ای به بخش سلامت شده و نگاه دولت به روند افزایش بودجه بهداشت و درمان كشور است.

وی افزود: از برنامه‌های آینده دولت كاهش پرداخت سهم مردم از هزینه‌های سلامت و افزایش تعهدات دولت و بیمه‌ها در این بخش است.

به گزارش فارس در ادامه استاندار تهران برای احداث ICU بیمارستان ضیائیان مبلغ یك میلیارد تومان اختصاص داد و قرار است این بخش تا 15 اردیبهشت به بهره‌برداری برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha