سلامت نیوز:دومین كنگره سلامت دهان و اپیدمیولوژی همزمان با هفته سلامت و با حضور بیش از 800 دندانپزشك از سراسر كشور از تاریخ 24 تا 26 فروردین سال 90، توسط دانشكده دندانپزشكی تهران، اداره سلامت دهان و دندان و انجمن سلامت دهان و دندانپزشكی اجتماعی در محل دانشكده دندانپزشكی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش  ایسنا، هدف از برگزاری این كنگره آشنایی جامعه دندانپزشكی كشور با اهداف و ابعاد سلامت دهان و اپیدمیولوژی بیماریهای دهان و دندان و روشهای پیشگیری از بیماریهای دهان و دندان است.

آشنایی با ابعاد دندانپزشكی مبتنی بر شواهد، آشنایی با دیدگاههای پیشگیری در دندانپزشكی، آشنایی با تازه‌های پوسیدگی شناسی و آشنایی با برنامه‌های ارتقای سلامت دهان و دندان از دیگر اهداف اختصاصی این كنگره است.

همچنین سخنرانانی از سازمان جهانی بهداشت (WHO) از جمله پروفسور رامونبانز، پروفسور یورما و یرتانن و پروفسور سیسكو هونكالا برای ارائه آخرین روش‌های نوین در سلامت دهان و اپیدمیولوژی دندانپزشكی حضور دارند.

در ایام برگزاری این كنگره 11 پانل علمی با عناوین دندانپزشكی مبتنی بر شواهد، تفكر نقادانه در آموزش و پژوهش دندانپزشكی، دیدگاه‌های پیشگیری در دندانپزشكی، دندانپزشكی در گروههای خاص تازه‌های پوسیدگی شناسی، برنامه‌های ارتقای سلامت دهان و دندان و مطالعات سیستم‌های سلامت دهان و دندان برگزار می‌شود.

این كنگره دارای 12 امتیاز بازآموزی مداوم بوده و در كنار كنگره چهار برنامه بازآموزشی مدون كه هر یك دارای پنج امتیاز می‌باشد ارائه می‌شود.

همچنین سمپوزیومی با عنوان بررسی وضعیت محصولات بهداشتی دهان و دندان كه كلیه شركتهای تولیدكننده و واردكننده محصولات بهداشت دهان و دندان، ضمن بررسی كیفیت و كمیت محصولات بهداشتی موجود در بازار داخل، راهكارهای ارتقاء كیفیت محصولات موجود را بررسی می‌كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha