سه‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۶
کد خبر: 26255
سلامت نیوز :نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: وظیفه حكومت است كه طرحی را جهت تقویت بنیه مالی دامپزشكان، این قشر پر تلاش تدوین کند.

به گزارش ایسنا، عفت شریعتی در همایش دامپزشكی و سلامت غذایی كه در پنجمین روز از هفته سلامت در تالار ابن سینا مشهد برگزار شد، افزود: در مقابل سازمان دامپزشكی باید نیازهای خود را منعكس كند تا به زودی طرح‌هایی برای حل مشكلات آن‌ها تدوین شود.

وی با بیان این‌كه دام با بیماری‌های خطرناك و صعب‌العلاجی مواجه می‌شود، افزود: دامپزشكان به عنوان سربازان خط مقدم بیماری‌های دام، باید با این بیماری‎ها مواجه شوند و سلامت خود را به خطر بیندازند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس سلامت را توسعه همه جانبه و پایدار كشور خواند و ادامه داد: شیوه مصرف مواد غذایی باید به دوره‌های گذشته و به روش سنتی برگردد.

در ادامه این همایش عبدالملكی، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خراسان رضوی گفت: امسال با همت استاندار خراسان رضوی چند مجموعه دامپزشكی كه با مشكل كمبود نیروی انسانی مواجه بودند، مجوز استخدام گرفتند.

وی ادامه داد: دامپزشكی باید جایگاه خود را بشناسد و بداند چه نقش موثر و مفیدی در عرصه اقتصادی و اجتماعی دارد.

وی ادامه داد: ایران به دلیل وجود حكومت‌های پهلوی و قاجاریه درگیر جنگ‌های بسیاری شده است كه عقب ماندگی‌های زیادی در عرصه دانش را به دنبال داشته است و لازم است جبران شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha