سلامت نیوز :هشتمین كنگره بین المللی ارتودنتیست ها با هدف بررسی تاثیر ارتودنسی در افزایش سلامت جسمانی و روانی و ارتقا كیفیت زندگی 28 تا 30 اردیبهشت ماه امسال در مشهد برگزار می شود.
   
دكتر محمد امین نریمانی  مدیر روابط عمومی انجمن ارتودنتیست های ایران و متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فك و دندان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،گفت: ‌شعار اصلی این كنگره بین المللی  اردتودنسی بهبود كیفیت زندگی است و در این كنگره اهمیت این شاخه از دندانپزشكی در ارتقا سلامت و كیفیت زندگی مردم مورد بررسی قرار می گیرد.
وی به اهمیت انجام ارتودنسی اشاره كرد و افزود: مشكلات و ناهنجاری هایی كه در فك و صورت وجود دارد بر عملكرد دستگاه گوارشی تاثیر دارد و انجام ارتودنسی می تواند این مشكل را برطرف كند.
عضو هیات علمی دانشگاه شاهد اضافه كرد، از سوی دیگر رفع مشكل فك و صورت باعث افزایش اعتماد به نفس افراد شده و همچنین سلامت روانی آنان را تضمین می كند.
نریمانی به دعوت از ارتودنتیست های كشورهای اروپایی، آمریكایی و آسیایی در این كنگره اشاره كرد و گفت:‌ تاكنون انجمن ارتودونتیست های تركیه و هند به این فراخوان پاسخ مثبت داده اند و امیدواریم در كنگره شاهد حضور تعداد قابل توجهی از متخصصان ارتودنسی جهان باشیم.
این متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فك و صورت خاطر نشان كرد، شركت تمامی دندانپزشكان و ارتودنتیست های كشور در این كنگره آزاد است و متخصصان و كارشناسان این رشته در سه روز برگزاری این همایش به بررسی تاثیر ارتودنسی بر سلامت جسمانی و روانی فرد و جامعه خواهند پرداخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha