عضو کمیته تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی گفت: تا پایان فروردین ماه به مدیر عامل صندوق تامین اجتماعی مهلت داده شده که به سوالات کمیته تحقیق و تفحص مجلس پاسخ دهد.

سلامت نیوز :عضو کمیته تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی گفت: تا پایان فروردین ماه به مدیر عامل صندوق تامین اجتماعی مهلت داده شده که به سوالات کمیته تحقیق و تفحص مجلس پاسخ دهد.
علی زنجانی در گفتگو با مهر در مورد احضار مدیر عامل صندوق تامین اجتماعی گفت: در راستای تحقیق و تفحص از صندوق تامین اجتماعی، عملکرد، مصارف بودجه و ... این سازمان پنج ماه قبل نامه ای به رحمت الله حافظی ارسال شد که متاسفانه تا امروز پاسخی به ما داده نشد.

به گفته وی، در همین راستا رحمت الله حافظی برای ارائه توضیحاتی به مجلس فراخوانده شد.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی تاکید کرد: مطابق قانون چنانچه هر مدیر یا مسئولی نخواهد با مجلس همکاری کند می توان وی را به مقامات قضایی معرفی کرد به همین دلیل به مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی تا پایان فروردین مهلت داده شد تا پاسخ تمامی درخواستهای مجلس را بدهد در غیر اینصورت به مقامات قضایی معرفی می شود.

زنجانی درمورد بدهی دولت به تامین اجتماعی نیز گفت: بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی حداقل 20 هزار میلیارد تومان است که البته 21 هزار و 500 میلیارد تومان نیز عنوان شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: هر اسمی که برای این بدهی ها بگذاریم چه بگوییم مطالبات و یا تعهدات و یا هر اسم دیگر تفاوتی نمی کند و در مجموع دولت باید این مبلغ را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha