فعالیت خط ۵ متروی تهران به‌دلیل قطع برق شبکه بالاسری دچار اختلال شد که تأخیر در اعزام قطارها و اعتراض شدید هزاران مسافر صبحگاهی مترو را به‌همراه داشت.

«سرما» مسافران مترو را آواره کرد/ اعتراض بلند مردم به شهرداری

سلامت نیوز: فعالیت خط ۵ متروی تهران به‌دلیل قطع برق شبکه بالاسری دچار اختلال شد که تأخیر در اعزام قطارها و اعتراض شدید هزاران مسافر صبحگاهی مترو را به‌همراه داشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  آنا، صبح امروز و از اولین ساعات شروع به کار خط ۵ متروی تهران که جابه‌جایی مسافران کرج به تهران و بالعکس را بر عهده دارد، اختلال در سیستم برق‌رسانی شبکه بالاسری مترو موجب تأخیر در اعزام قطارها شد که همین امر مشکلاتی را برای ده‌ها هزار مسافر هرروزه این خط به‌وجود آورد.

سرما و یخ‌زدگی کابل‌های برق شبکه بالاسری سیستم برق‌رسانی مترو علت تأخیر اعزام قطارها از سوی راهبر قطارها عنوان می‌شد. همچنین اعزام قطارهای سریع‌السیر متوقف شده و حرکت تمام قطارها به صورت عادی بود.

ازدحام جمعیت در ایستگاه‌های بین راهی به حدی شلوغ بود که بعضاً امکان باز شدن درب های قطار را به راهبر نمی‌داد و مردم مجبور بودند با استفاده از دستگیره‌های درون واگن‌ها اقدام به باز کردن درب‌ها و خروج از قطار نمایند.

این اتفاق برای چندمین بار در ماه‌های اخیر است که رخ داده و چندی قبل هم مشکل برق مترو موجب شده بود که مسافران در میانه راه با باز کردن درب های قطار به صورت پیاده از روی ریل‌های قطار به سمت تهران تردد کنند.

بر اساس این گزارش خط ۵ مترو یکی از شلوغ‌ترین خطوط مترو است که روزانه جمعیتی بالغ بر ده‌ها هزار مسافر را از شهرستان کرج و دیگر نقاط غربی شهر تهران به پایتخت منتقل می‌کند و در صورت ایجاد مشکلات این‌چنینی بسیاری از مردم که بیشتر قشر کارمند و کارگر هستند با تأخیر به محل کار خود می‌رسند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha