رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو، از بازداشت ۲ گوشی‌قاپ و زورگیر خبر داد و گفت: این متهمان به ۱۱ فقره سرقت طی یک هفته گذشته اعتراف کرده‌اند.

لباس و مواد مخدر بهانه‌ای برای سرقت

سلامت نیوز:رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو، از بازداشت ۲ گوشی‌قاپ و زورگیر خبر داد و گفت: این متهمان به ۱۱ فقره سرقت طی یک هفته گذشته اعتراف کرده‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آرمان ،سرهنگ رسول بهرامی رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو اظهار کرد: چندی پیش مردی به کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو مراجعه کرد و مدعی شد موتورسیکلت‌اش به سرقت رفته و با توجه به شکایتش، تحقیقات از سوی ماموران کلانتری آغاز و مشخص شد وقتی این مالباخته از خرید به خانه باز می‌گشته، موتورسیکلت را در پارکینگ پارک کرده و پشت‌سر او ۲ سارق وارد منزل شده و اقدام به سرقت کرده‌اند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: چند روز بعد نیز فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و گفت، از سوی ۲ زورگیر مورد سرقت و خفتگیری قرار گرفته است، که با توجه به مشخصات اعلام شده از سوی مالباخته مشخص شد که این زورگیران همان سارقان موتورسیکلت شاکی قبلی هستند.

وی افزود: این مرد مدعی بود برای خرید از سوپرمارکتی در حال پارک کردن خودرو بوده است که ۲ مرد موتورسوار از راه رسیده و وی را با تهدید مورد سرقت قرار دادند و اموالی شامل ساعت مچی گرانقیمت، حلقه ازدواج، گوشی همراه و ۲۲۰ هزار تومان پول از او سرقت کردند.

کلانتر محله تهران‌نو، بیان داشت: تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه داشت و با توجه به شدت گرفتن سرقت‌ها از سوی این موتورسواران، تصمیم بر این شد که تیم عملیات کلانتری، در پنج اکیپ متفاوت گشت‌های شبانه محسوس و نامحسوس خود را در این محدوده شدت بدهند تا بتوانند هر ۲ سارق را دستگیر کنند که این اقدام پس از چند روز گشتزنی‌های شبانه، اکیپی از ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان شدند.وی تشریح کرد:

پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران وارد مخفیگاه متهمان شده و علاوه بر دستگیری متهمان، ۲ متهم دیگر را که حال خرید و فروش مواد مخدر(هروئین) بودند نیز دستگیر کردند که از کیف یکی از متهمان اصلی پرونده پنج دستگاه گوشی تلفن همراه، یک عدد ساعت مچی مارک‌دار و ۲ دستگاه پنل مسروقه خودرو نیز کشف شد و همچنین در بازرسی از ۲ متهم دیگر یک عدد قیچی صنعتی آهن‌بر و ۲ قبضه سلاح سرد، نیز کشف شد.

سرهنگ بهرامی خاطرنشان کرد: متهمان به کلانتری منتقل و در تحقیقات انجام شده هر ۲ تن به جرایم خود اعتراف و همچنین به ۱۱ فقره سرقت طی یک هفته گذشته، اقرار و اظهار کردند که برای تامین هزینه‌های خرید لباس‌های مارک‌دار و مواد مخدرشان، اقدام به سرقت می‌کردند.

در تحقیقات تکمیلی مشخص شد هر ۲ متهم دارای سوابق متعدد هستند و این در حالی است که در حال حاضر هر ۲ سارق برای تحقیقات بیشتر در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha