:رییس صندوق جمعیت سازمان ملل در بیانیه‌ای جدید اعلام كرد كه تمام كشورهای عضو شركای این سازمان باید در جهت تسهیل دسترسی‌ جهانی به بهداشت و سلامت تولیدمثلی و قدرت بخشیدن به زنان در این زمینه سریعا اقدام كنند.

سلامت نیوز :رییس صندوق جمعیت سازمان ملل در بیانیه‌ای جدید اعلام كرد كه تمام كشورهای عضو شركای این سازمان باید در جهت تسهیل دسترسی‌ جهانی به بهداشت و سلامت تولیدمثلی و قدرت بخشیدن به زنان در این زمینه سریعا اقدام كنند.

به گزارش ایسنا، باباتوند اوسوتیمهین، مدیر اجرایی صندوق جمعیت سازمان ملل در این بیانیه تاكید كرد: ما باید به گونه‌ای حركت كنیم كه امكان دسترسی جهانی به خدمات بهداشتی تولیدمثلی برای تمام زنان در كشورهای مختلف فراهم شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان ملل، وی در مراسم افتتاحیه اجلاس 5 روزه كمیسیون سازمان ملل در نیویورك خاطرنشان كرد: سرمایه‌گذاری روی سلامت و بهداشت زنان و جوانان اتلاف هزینه نیست بلكه در واقع یك سرمایه‌گذاری برای آینده است. در حال حاضر یكی از الزامات این سازمان در این زمینه توجه به نیازهای 8/1 میلیارد مادری است كه در انتظار تولد نوزادشان هستند و نكته مهم این است كه برای این جمعیت از مادران باردار بویژه در كشورهای در حال توسعه خدمات بهداشتی مناسبی ارائه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha