سلامت‌نیوز: مدیركل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد اعلام كرد: همه خبرنگاران كشور تحت پوشش «بیمه تكمیلی» خدمات درمانی قرار می‌گیرند.

سید احسان قاضی‌زاده در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال با همكاری و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی «صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگارن و هنرمندان» این امكان فراهم شده تا تمام خبرنگاران سراسر كشور بتوانند تحت پوشش "بیمه‌ تكمیلی " قرار گیرند.

وی سقف بیمه‌ تكمیلی خبرنگاران را 15 میلیون تومان اعلام و خاطرنشان كرد: خبرنگاران تا پایان فروردین فرصت دارند تا مدارك خود شامل كپی شناسنامه، كپی كارت ملی، 2 قطعه عكس، اصل و كپی فیش بانكی حق بیمه واریزی را در تهران به اداره‌كل مطبوعات داخلی و در شهرستان‌ها به ادارات كل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال كنند.

مدیركل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی معاونت مطبوعاتی مبلغ حق بیمه تكمیلی خبرنگاران را 43 هزار تومان اعلام و تصریح كرد: این مبالغ باید به حساب صندوق حمایت از روزنامه‌نگاران و هنرمندان واریز شود.

قاضی‌زاده متذكر شد: در این طرح تمام خبرنگاران چه خبرنگاران رسمی، قراردادی و حق‌التحریر می‌توانند از این پوشش بیمه تكمیلی استفاده كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha