رئیس گروه آموزش وپرورش نظری و پیش دانشگاهی شهر تهران گفت : استفاده نکردن از الگوهای مناسب تدریس بزرگترین ضعف مدارس است و برای رفع این مشکل الگوهای جدید تدریس به مدارس می آید .

"محمود حسینی"  در گفتگو با  مهرافزود : برهمین اساس از چند سال گذشته تا کنون آزمونی با عنوان "  بررسی الگو های تدریس برای معلمان "  برگزارمی شود تا به این ترتیب بهترین شیوه های آموزشی به مدارس راه پیدا کنند .

وی خاطر نشان ساخت : این آزمون امسال در سه درس ریاضیات ، زمین شناسی و ادبیات از 21 فروردین آغاز شد ه و تا 4 اردبیهشت امسال ادامه خواهد داشت ونتایج آزمون عملی الگوهای تدریس معلمان  در سطح مناطق شهر تهران پایان هفته جاری اعلام می شود .

 وی اضافه کرد : تعداد زیادی از معلمان، الگوهای جدیدی برای تدریس دروس مختلف طراحی کرده اند که هدف از برگزاری این آزمون شناسایی این نوع آوری هاست .

رئیس گروه آموزش و پرورش نظری و پیش دانشگاهی شهر تهران تاکید کرد : الگوهای برتر تدریس معلمان پس از بررسی های نهایی به شکل کتاب و فیلم در می آیند و در دسترس دیگر آموزگان قرار می گیرند .

 این مقام مسئول گفت : در مجموع هزار معلم از دبیرستانهای مناطق 19 گانه تهران در این آزمون شرکت کرده اند و منتخبان  این جشنواره منطقه ای به مرحله استانی راه پیدا کرده و در نهایت از هر درس، یک نفر از هر استان الگوی تدریس ارائه خواهد داد .

حسینی تصریح کرد : مرحله کشوری این آزمون اواخر تیر امسال انجام می شود و 5 داور متخصص الگوهای برتر تدریس کشوری  را معرفی می کنند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha