نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه کنترل رشد افسارگسیخته سرطان با تغییر در سبک زندگی مردم عملیاتی شود،گفت: کاهش روند شیوع بیماری‌های سرطانی با افزایش مصرف تولیدات ارگانیک امکان پذیر است.

کنترل رشد افسارگسیخته سرطان با تغییر در سبک  زندگی  مردم

سلامت نیوز:نماینده مردم در مجلس دهم با  بیان اینکه کنترل رشد افسارگسیخته سرطان با تغییر در سبک  زندگی  مردم عملیاتی شود،گفت: کاهش روند شیوع بیماری‌های سرطانی با افزایش مصرف تولیدات ارگانیک امکان پذیر است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،سید راضی نوری درباره وضعیت  شیوع بیماری سرطان در کشور،گفت: افزایش بیماری های سرطانی در  کشور خبر بسیار تامل برانگیزی است بنابراین الزامی است که دولت با فرهنگ سازی در گام نخست تغیبر در سبک زندگی را به مردم آموزش دهد تا مردم با خطرات مصرف محصولات غیر بهداشتی نیز در کشور آشنا شوند.

 سازمان استاندارد  تغییر نوع کود در  تولید محصولات کشاورزی را مدنظر قرار دهد

 نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارتخانه های  بهداشت و درمان،کشاورزی وسازمان استاندارد می بایست ،نظارت جامع بر روی مصرف نوع کود در  تولید محصولات کشاورزی داشته باشند  تا بتوان  محصولات  کشاورزی را با غربالگری بهینه و بهداشتی روانه بازار تولیدی  در  کشور کرد.

تغییر در  سبک زندگی  واستفاده از محصولات ارگانیک راهکاری برای توقف شیوع بیماری سرطان

وی  با بیان اینکه  تغییر در  سبک زندگی  واستفاده از محصولات ارگانیک راهکاری برای توقف شیوع بیماری سرطان در کشور تلقی می شود افزود:کنترل بیماریهای عروقی و سرطانی با جایگزینی دفع آفات به سبک بیولوژیکی به جای کودهای شیمیایی  به سادگی  امکان پذیر  است.

 عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس یادآورشد: هیچ مسئله ای  حساس تر از  پاسداری  از سلامت شهروندان  نیست بنابراین  می بایست فرهنگ سازی در ترویج تغذیه سالم در  کشور نهادینه شود و لازمه عملیاتی شدن این مهم تولید محصولات کشاورزی و غذایی بارعایت اصول ارگانیک است تا بتوان به نوعی  محصولات به اصطلاح  دستکاری شده  را از  چرخه  مصرف در  کشور  حذف کرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha